WIADOMOŚCI

Alonso najszybszy przed sesją kwalifikacyjną
Alonso najszybszy przed sesją kwalifikacyjną
Trzeci, ostatni przed sesją kwalifikacyjną trening rozpoczął się bardzo opieszale. Pierwsze okrążenie pomiarowe wykonał dopiero po 15 minutach Sebastian Vettel. Warunki na torze, zgodnie z przypuszczeniami, cały czas poprawiają się i dzisiaj najszybszy zawodnik, Fernando Alonso, uzyskał wynik 1:54,099.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Niecałe 0,3 sekundy wolniej od Hiszpana okrążenie toru w Bahrajnie pokonał Nico Rosberg z Mercedesa, a 0,4 sekundy do najszybszego zawodnika stracił Mark Webber z Red Bulla.

Tuż za czołową trójką znalazł się Michael Schumacher oraz Sebastian Vettel. Felipe Massa i Jenson Button przed czasówką musieli zadowolić się odpowiednio szóstym i siódmym czasem.

Robert Kubica w trzecim treningu przejechał 15 okrążeń z czego najszybsze w czasie 1:55,331, było wolniejsze od wyniku Alonso o przeszło 1,2 sekundy.

Do czołowej dziesiątki weszli jeszcze Vitantonio Liuzzi (Force India) oraz Nico Hulkenberg (Williams). Mistrz świata z 2008 roku, Lewis Hamilton, był 12 a stawkę zamykały nowe ekipy.

Timo Glock (Virgin Racing) uzyskał najlepszy czas z nowych ekip, tracąc nieco ponad 5 sekund do lidera. W połowie sesji doszło jednak do groźnego incydentu z udziałem Niemca. Po wyjeździe z boksów na jednym z łuków lewe przednie koło zamontowane w bolidzie VR-01 odpadło. Na chwilę obecną nie wiadomo czy był to błąd mechanika, czy zerwał się gwint mocujący koło.

W ekipie HRT ponownie na tor wyjechał tylko Bruno Senna. Karun Chandhok mógł oglądać trening jedynie z boksów i zgodnie z przepisami nie zostanie dopuszczony do kwalifikacji i wyścigu.

Sesja kwalifikacyjna przed GP Bahrajnu rozpocznie się już o godzinie 12:00 czasu polskiego. Zapraszamy.

Wyniki

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

258 KOMENTARZY
avatar
kuczek

13.03.2010 10:04

0

a robert ?:D


avatar
wiesiu

13.03.2010 10:04

0

8


avatar
kuczek

13.03.2010 10:05

0

moze byC;d


avatar
Skalpel_amg

13.03.2010 10:05

0

I teraz zaczną się komentarze, że tylko 8... Radzę popatrzeć, że ten stint Kubicy to nie było jedno okrążenie, tak jak w przypadku Force India, Ferrari, Williamsa, czy Mercedesa, To był 6-cio okrążeniowy stint, więc ja jestem pozytywnie nastawiony.


avatar
el_diablo

13.03.2010 10:05

0

Wyglada na to że Renówka w kwalifikacjach na pewno za ferrari mercem i depcze po pietach rbr i mcl


avatar
tohmeck

13.03.2010 10:06

0

POZYTYWNIE


avatar
macwrc

13.03.2010 10:06

0

Nie jest żle przed kwalifikacjami. Jeśli jutro Robert wystartuje z 8 pola to nie bede narzekał


avatar
BMWbmw

13.03.2010 10:06

0

4. Skalpel_amg popieram w 100 % tą wypowiedz Kubica swój najlepszy czas wykręcił na stincie 6 kółek. Latające koła znowu wracają ;/


avatar
kuczek

13.03.2010 10:06

0

8 w kwalifikacjach to juz by było coś jak tak bedzie dalej to można się tylko cieszyc


avatar
Vipper_GP

13.03.2010 10:06

0

Nie jest źle, Renault tak jak mówiono jest w tej drugiej grupie pościgowej razem z FI I Williamsem...a wiele do Mercedesa I Red Bulla nie brakuje. Tylko Witek musi sie nieco poprawić.


avatar
tomik_85

13.03.2010 10:06

0

Ja również nie bede narzekał :) Ale Robert nie był 8 chyba była dalej


avatar
bmw-f1.09

13.03.2010 10:07

0

Jest dobrze pozdro dla wszystkich


avatar
papas

13.03.2010 10:07

0

4. Dokladnie Reno urwie jeszce troche z tego czasu . Generalnie calkiem zacnie patrzac na ubiegly sezon reno . Alonso Pole postion :]


avatar
yaneq

13.03.2010 10:07

0

tylko ze te ostatnie okrążenia definitywnie jechali ma miękkich oponach. w kwalifikacjach nie sądzę, że ktoś pojedzie na miękkich... ile okrążeń wytrzymają z zatankowanym pod korek bolidem? nie dużo. więc to nie była by zbyt dobra taktyka. zobaczymy... chociaż wydaje się, że ferrari, red bull i mercedes są naprawdę mocne. a za nimi... renault-kubica? zaznaczam, że to szybki tor więc force india tak jak mówił alonso może namieszać...


avatar
asokolow1

13.03.2010 10:07

0

Kubica: moim faworytem jest Ferrari ...czyżby miało się sprawdzić?zobaczymy po Q.


avatar
atomic

13.03.2010 10:07

0

no to ściema sie skończyła . jak dla mnie renault jest teraz tam gdzie w zeszłym roku było bmw


avatar
Luk141

13.03.2010 10:07

0

teraz jednak można stwierdzić że testy dają jakiś obraz układu sił.


avatar
Myntel

13.03.2010 10:08

0

Ja obstawiam 6 pole startowe ... Kubek raczej nie wycisnął 100% z bolidu ... Ale poczekajmy do dwunastej :)


avatar
romgor

13.03.2010 10:08

0

a co powiecie na HRT? Tracą do najlepszych ok 9 sek. Biorąc pod uwagę, że to ich "drugi dzień testów" to chyba bolid Dallary aż tak źle nie jeździ. Przypominam że na testach Virgin i Lotus miały straty powyżej 10 sek.


avatar
vip015a

13.03.2010 10:08

0

a virgin znou sie rozlatywalo :D


avatar
wiesiu

13.03.2010 10:08

0

poprawcie mnie jesli sie myle ? 1.232 sekundy straty do prowadzacego to przeciez bardzo duzo ?..patrzac na realia F1, nie mowie tutaj oczywiscie o nowych zespolach


avatar
Grapuś

13.03.2010 10:08

0

A poza tym Robert w treningach koncentruje się na ustawieniach bolidu do kwalifikacji i wyścigu a taki Rosberg to chyba się ściga w treningach


avatar
gobl

13.03.2010 10:09

0

szkoda że tor przebudowany, teraz jest nierówno i łatwo o wypadnięcie z toru:\


avatar
papas

13.03.2010 10:09

0

Nie wiem co w z tym redbullem , ale oni wcale nie zachwycaja


avatar
sty77

13.03.2010 10:09

0

siema skalpel:)


avatar
dzeju

13.03.2010 10:09

0

ale cyrk się zaczyna z nowymi zespołami, Virgin koło odpadło a HRT nie potrafi naprawić bolidu przez 24h


avatar
Grzegorzu

13.03.2010 10:09

0

teraz większość zespołów testowali pod Q2, Robert ma szanse na q3 :)


avatar
gucioF1

13.03.2010 10:09

0

Już się nie mogę doczekać kwalifikacji i wyścigu. Wygląda na to że najmocniejsze są Ferrari i Mercedes następnie McLaren ale mają problemy z degradacją opon ciekawe czy z tym się uporają , RedBull też wygląda na mocnego a Renault jak dla mnie pozytywnie jak na razie i liczę na Q3 dla Roberta. P.S. Co do nowych zespołów to mam nadzieję że nie będzie latających kół jak to miało miejsce w tych treningach. pozdrawiam


avatar
Jasiu xD

13.03.2010 10:09

0

bedzie 1:52?


avatar
mike1001sr

13.03.2010 10:10

0

A mi się śniło że Kubica na podium i niech tak zostanie :P


avatar
luki303

13.03.2010 10:10

0

jeszcze 2 godziny i zobaczymy kto jak traktował treningi.Ale myślę że Ferrari będzie po za zasięgiem na chwilę obecną.Chyba że Shumi coś namiesza.


avatar
Tilion

13.03.2010 10:11

0

Się działo: jedzie sobie Glock, a tu go własne koło wyprzedza :D Przez te nowe teamy może być problem, by przejechać "czyste" kółko w kwalifikacjach, więc potrzeba będzie nieco szczęścia.


avatar
tomik_85

13.03.2010 10:11

0

Przepraszam rzeczywiscie był 8 i rzeczywiscie przejechał 6 kółek wtedy. Wiec pozycja startowa 6 albo 5 :D


avatar
Markbit

13.03.2010 10:12

0

24. papas - RBR ma ten sam silnik co RF1 - w tym tkwi ich problem, są problemy z tą jednostką i RBR już żałuje że nie zmienił dostawcy silnika


avatar
saint77

13.03.2010 10:12

0

1. Ferrari, McLaren, Mercedes. 2. Red Bull, Renault. 3. Williams, Sauber, Force India. 4. Toro Rosso, Lotus. 5. Virgin. długo nic:) 6. HRT. takie moje typy na pierwsze 3 - 4 wyścigi. To tylko typy, proszę mnie nie posądzać o znawstwo:))


avatar
romgor

13.03.2010 10:12

0

a gdzie Lewis Hamilton?


avatar
Abrakadabra77

13.03.2010 10:14

0

Hrt to skandal jest a nie team ,oni nawet w 1 wyścigu nie wystartują w następnych 5 GP z reszta nowych tez można się spodziewa ze dziś z wielkim trudem MOŻE osiągną czasy dopuszczające do wyścigu trochę to żenujące


avatar
freeqstyler

13.03.2010 10:15

0

Virginowi koło odpadło, zdarza się a nie powinno, ale HRT to jakiś chory żart - mam nadzieję że nie uruchomią drugiego samochodu na kwalifikacje i wyścig.


avatar
Grzegorzu

13.03.2010 10:15

0

35. saint77 - zgadzam się z tym co napisałeś, red bul tam może byś wyżej


avatar
Skalpel_amg

13.03.2010 10:17

0

Spójrzcie na to tak, że Kubica jest zaraz za tymi, którzy mieli zdominować sezon : Ferrari, Mercedes, McLaren, RedBull. Biorąc pod uwagę to, że mogła to być symulacja kwalifikacji(choć moim zdaniem i Kubica i Button testowali ostatnie stiny wyścigu na miękkich oponach), to 8 miejsce to genialna pozycja wyjściowa do ataku, chyba nikogo już przekonywac nie trzeba, że silnik Renault jest najmniej paliwożerny, a np. Ferrari pije więcej niż reszta. Więc nie ździwi mnie fakt, jeśli po kwalifikacjach pierwszy Alonso spadnie o kilka miejsc a załóżmy 6 Kubica, wskoczy na podium.


avatar
hujdfeld07

13.03.2010 10:18

0

możecie mi powiedzie czy w q3 jedziemy z taką ilością paliwa jak w wyścigu?


avatar
freeqstyler

13.03.2010 10:18

0

@35. saint77: Nie sądzę, aby Lotus był w stanie dogonić Toro Rosso.


avatar
toyota123

13.03.2010 10:18

0

Usunięty


avatar
Jacu

13.03.2010 10:18

0

Zaraz Porsche supercup - z naszymi Lukasem i Giermaziakiem - trzeba bedzie kciuki trzymac !!! Faworytem pewnie bedzie Rene Rasta, ale jak nasi pojawia sie w piewszej 15stece to i tak bedzie spory sukces. Co do treningu to tak jak przewidywalem - spuscizna Brawna bedzie bardzo silna :/. Ale na szczescie Ferrari wyglada tez niezle (puki co na jednym kolku). Fernando do boju :) !!! Sprawa numer 2 - faktycznie by mogli przywrocic limit 107 % bo sie robi farsa na koncu stawki i moga byc szopki przy wielokrotnym dublowaniu co moze znacznie wypaczyc wyniki czolowki. Te limity funkcjonuja od lat w innych seriach, funkcjonowaly dawniej w F1 i sa OK. Sprawa numer 3 - ciekawe czy porzadkowi uprzatneli nakretke od kola od Virgina?? Mam nadzieje ze nie zapomnieli o niej bo moze byc znowu jakas tragedia... Ciekawe tez czy Virgin a konkretnie Glock dostanie jakas kare za jazde na 3 kolach - jak to mialo miejsce w zeszlym roku u Vettela i Alonso. Swoja droga temu ostatniemu wyraznie popsul szybkie kolko. Zenada z nowymi zespolami :///


avatar
Grzegorzu

13.03.2010 10:18

0

jednak myślę że wygrane kwalifikacje to nie wszystko, jeżeli ktoś będzie musiał zjechać na dodaktowy zjazd na zmiane opon za sprawą zbyt małego dbania o nie to może tu się sporo pozmieniać


avatar
elloco

13.03.2010 10:18

0

No i gdzie śą ci co beczeli ze KUB odszedł z BMW


avatar
Markbit

13.03.2010 10:18

0

NIestety Robert będzie tylko, albo aż w 10 (7-10) - strata ok.1 s to sporo, ale może się trochę poprawi - górna granica to 7 pozycja startowa, ale nie wiem czy np. 10 miejsce jest warte zachodu - 11 byłoby lepsze może nawet od 8 z powodu przymusu startu na tym samym rodzaju opon co w Q3, a to oznacza brak możliwości zmiany strategii dot. opon przed wyścigiem


avatar
adrianos

13.03.2010 10:18

0

We wszystkich sesjach treningowych Nico Hulkenberg (Williams) był szybszy od Rubensa Barrichello, może coś z niego będzie w F1.


avatar
bullit34

13.03.2010 10:18

0

Moim zdaniem nie będzie najgorzej, byle obaj kierowcy Reni punkty dowieźli to będzie udany początek sezonu, poza tym Robert nigdy nie pokazywał 100% w ostatnim treningu więc liczę na miejsce startowe miedzy 5 a 8


avatar
freeqstyler

13.03.2010 10:19

0

41. hujdfeld07: a pomyśl logicznie, jaki to miałoby sens? Skoro wszyscy startują z pełnym bakiem?


avatar
xdomino996

13.03.2010 10:19

0

NIe jest tak zle ale wszyscy prawie jechali pod q na mienkich i kuica mial 8 czas poze da rade jeszcze cos wycisnac i uzyskac 5


avatar
toyota123

13.03.2010 10:20

0

Usunięty


avatar
volasTSW

13.03.2010 10:20

0

ej, nie wiem czy dobrze zauważylam, ze kubek, przed tym ostatnim wyjazdem mial tylko 8 okrazen..to by swiadczylo, ze przejechal kilka fajnych kolek z dosc duza iloscia paliwa..to by naprawde napawało optymizmem..a na pewno nie dal z siebie wszystkiego...zobaczymy. bo tak mi sie wydawalo, ale nie jestem pewna.licze na spokojne wejscie do 10 a pozniej zobaczymy;p a to z


avatar
freeqstyler

13.03.2010 10:21

0

Markbit: nie sądzę aby ktokolwiek startował na miękkich oponach - degradacja będzie zbyt duża.


avatar
murmunder

13.03.2010 10:21

0

Jaja znowu z tymi nowymi, dzis już odpadło koło a pewnie w Q posypią sie dyfuzory


avatar
Jacu

13.03.2010 10:21

0

@ 41. hujdfeld07 - nie!! bedzie jak dawniej. Qual na oparach paliwa i najszybszy na Pole Position. Jedynie ci z q3 beda mieli obowiazek startowania na tym samym komplecie opon w wyscigu.


avatar
Luk141

13.03.2010 10:21

0

Przydałoby się aby Mikołaj Sokół komentował zamiast Maurycego :D


avatar
papciar

13.03.2010 10:21

0

34. Markbit jakie problemy?? jakos nic sie z tymi jednostkami nie dzieje, sa tylko troche slabsze od tych najsilniejszych, ale teoretycznie tak jak w tamtym roku powinny byc oszczedne.


avatar
murmunder

13.03.2010 10:22

0

A co do Pietrowa on jest chyba słaby


avatar
lechart

13.03.2010 10:22

0

Nie jest źle. R.K. powinien znaleźć się w Q3. Trzeba pamiętać, że Robert nigdy w treningach nie jechał na max. Nowe zespoły o klasę gorsze............................


avatar
saint77

13.03.2010 10:22

0

Lotus pewnie od Toro Rosso odstaje, jednak ma możliwość to nadrobić. A Virgin i HRT to.... no nie mam słów. A jeśli chodzi o Renault, to jeszcze trzeba wziąć pod uwagę silnik i jego ekonomię w stosunku np. do Ferrari. W wyścigu będzie to miało znaczenie....


avatar
xdomino996

13.03.2010 10:23

0

*kubica *moze


avatar
murmunder

13.03.2010 10:23

0

Jak juz kubica awansuje do Q i zajmnie 9-10 miejsce to lepiej dla niego jak zajmnie 11 w kwalifikacjach


avatar
riqoor

13.03.2010 10:23

0

Jestem pełen optymizmu. Wyniki nie są złe, a z tego co pamiętam to Robert zawsze oszczędzał bolid na treningach.


avatar
majaf1

13.03.2010 10:23

0

Pewnie większość - o ile nie wszyscy - Q1 i Q2 będą jechać na miękkich, ale sądze, że Ci co wejdą do Q3 pojadą na twardych. I to będzie interesujące. Ta kolejność faworytów wcale nie jest taka oczywista, ale jednak Ferrari rządzi. Robert ma szansę na Q3, ale będzie musiał ostro walczył z SUT, LIU, BAR i HUL. Osiem pierwszych lokat wydaje się zarezerwowanych dla wielkiej czwórki. Myślę, że 9 lokata w qual dla Roberta i 5 w wyścigu (nie będę oryginalna, tak mi się przyśniło :))))


avatar
leo_

13.03.2010 10:24

0

Coś mi sié wydaje, ze bédá większe różnice czasowe niz w tamtym roku. Wątpię czy w Qwalifikacjach pierwsza dziesiątka zmieści się w 1 sekundzie.


avatar
Oset72

13.03.2010 10:25

0

A mnie cieszy,ze Button jest przed Hamiltonem.Mam nadzieje,ze tak juz zostanie :)


avatar
ripazha8

13.03.2010 10:25

0

troche martwi mnie pietrov bo byl 16 a to miejsce awansu do Q2 nie daje ale moze sie jeszcze poprawi


avatar
Markbit

13.03.2010 10:25

0

54. freeqstyler - ale nie możesz być pewny, że standardem nie będą 3 pit-stopy np. miękkie-twarde-miękkie


avatar
Moralez

13.03.2010 10:25

0

Nie pierwsza i nie druga, ale własnie trzecia część treningów zawsze była dla mnie wyznacznikiem formy zespołów, tutaj pod koniec każdy z zespołów daje ile potrafi. Nie ma odkrycia w stwierdzeniu, że cztery zespoły będą się liczyły w walce o podium RBR, Merc, Ferrari i MCL pisano już o tym wielkokrotnie przed sezonem i nie ma w tym odkrycia. Zaczynają nam się tworzyć teamy narodowe w Mercu sama aryjska rasa kierowców, w McL dwaj angole. Dlatego zawsze kibicowałem Ferrari ponieważ oni stawiają nie na narodowość kierowcy, a na umiejętności. Co do Renault, miejsce powyżej ósmego w kwalifikacjach będzie bardzo trudne, i dlatego będę uważał, że pierwsza dziesiątka będzie dla Roberta dobrym wynikiem, a każde miejsce powyżej 8, 7 bedzie znakomite. Trochę niepokoi postawa Witka ponieważ zakładając, że na ostatnim stincie mieli podobną ilość paliwa pozycje 8 - 18 to przepaść - Witek! dawaj malczik!


avatar
Gosu

13.03.2010 10:26

0

Końcówka tej sesji odzwierciedla mniej więcej pozycje w kwalifikacjach w moim odczuciu. Robertowi teraz ciężko będzie wbić się do pierwszej 5 w Qualu, za to w wyścigu ma większe pole do popisu. Mam prośbę - odwalcie się od HRT bo oni jeszcze nie zdążyli sprawdzić wszystkich podzespołów i nie będą się ścigać jeszcze z 3 GP. Fakt, że nie powinni ich dopuścić ze względów bezpieczeństwa, ale już wina FIA.


avatar
adrianos

13.03.2010 10:27

0

obstawiam kwalifikacje 1.Fernando Alonso (Hiszpania/Ferrari) 2.Nico Rosberg (Niemcy/Mercedes) 3.Sebastian Vettel (Niemcy/RBR - Renault) 4.Michael Schumacher (Niemcy/Mercedes) 5.Felipe Massa (Brazylia/Ferrari) 6.Robert Kubica (Polska/Renault) 7.Jenson Button (W.Brytania/McLaren - Mercedes) 8.Adrian Sutil (Niemcy/Force India - Mercedes) 9.Mark Webber (Australia/RBR - Renault) 10.Nico Hulkenberg (Niemcy/Williams - Cosworth) 11.Rubens Barrichello (Brazylia/Williams - Cosworth) 12.Lewis Hamilton (W.Brytania/McLaren - Mercedes) 13.Pedro de la Rosa (Hiszpania/BMW Sauber - Ferrari) 14.Kamui Kobayashi (Japonia/BMW Sauber - Ferrari) 15.Sebastian Buemi (Szwajcaria/STR - Ferrari) 16.Vitaliy Petrov (Rosja/Renault) 17.Jaime Alguersuari (Hiszpania/STR - Ferrari) 18.Vitantonio Liuzzi (Włochy/Force India - Mercedes) 19.Timo Glock (Niemcy/Virgin - Cosworth) 20.Jarno Trulli (Włochy/Lotus - Cosworth) 21.Heikki Kovalainen (Finlandia/Lotus - Cosworth) 22.Lucas di Grassi (Brazylia/Virgin - Cosworth) 23.Bruno Senna (Brazylia/HRT - Cosworth) 24.Karun Chandhok (Indie/HRT - Cosworth)


avatar
bullit34

13.03.2010 10:27

0

Jak Renault trafi z ustawieniami to to na bank Robert znajdzie się w pierwszej dziesiątce z kolei dla Witalija lepszy by był start powiedzmy z 11 badź 12 miejsca na nowych oponach miałby większe szanse na zdobycz punktową w wyścigu Oj będzie się działo:))))


avatar
freeqstyler

13.03.2010 10:28

0

@69. Markbit: raczej nie, przy tak wysokiej temperaturze i mniej nagumowanym torze na początku wyścigu miękkie opony będą szczególnie szybko się ścierać.


avatar
piotrass

13.03.2010 10:29

0

KOledzy na jakiej to stronce będą kwalifikacje na żywo transmitowane z polsat sport- oglądałem wczoraj ale strona mi się nie zapisała.


avatar
ziyon

13.03.2010 10:30

0

POZYTYWNIE ];-)


avatar
gryfon_1217

13.03.2010 10:30

0

@68 daje odpada po q1 7 a mi sie snilo ze kubek 11 w kwal:D


avatar
Skalpel_amg

13.03.2010 10:31

0

70. Moralez Właśnie, postawa Petrova i Kubicy pokazuje, że nie zawsze jednym teamie jest jeden plan, czasy tych najlepszych i tak poprawią się w Q o ok sekundy. Widac, ze Petrov caly czas jeździł dłuższe stinty, caly czas na innyych oponach, i moim zdaniem jego planem w tym treningu bylo, sprawdzenie degradacji opon na pierwszym stintcie, a Robert, sprawdzal jak zachowują sie na ostatnim, bo nigdy nikt w Kwalifikacjach nie jeździł na oparach (chodzi ofc o czołowe zespoły)


avatar
M@teuka

13.03.2010 10:32

0

@75 a co ty zwykłego Polsatu w domu nie masz nawet ;)?


avatar
Abrakadabra77

13.03.2010 10:32

0

Myśle że dominujacy bedzie układ ze na miekkich oponach pojada z lekkim bolidem na koniec


avatar
majaf1

13.03.2010 10:32

0

75. piotrass - igool.tv/mecze.php - super stronka!


avatar
mati21447

13.03.2010 10:33

0

nie adrianosie 1 alonso 2. hamilton 3. schumacher 4.button 5.vettel 6. massa 7 rosberg 8.webber 9 barrichello 10.sutil 11 hulkenberg 12.de la rosa 13. kubica 14.kobajashi 15.buemi 16.alguerseari 17.liuzzi 18.pietrov 19.kovalainen 20.glock 21.trulli 22.senna 23.di grasii 24.chandhok


avatar
matito

13.03.2010 10:34

0

najlepszy czas to nie wszystko, przecież nie kierowca z gorszym czasem może lepiej jechać od innych


avatar
piotrass

13.03.2010 10:34

0

m@teuka a może ktoś w pracy baranie jest!! dzięki Majaf1


avatar
Markbit

13.03.2010 10:34

0

74. freeqstyler - wiem, ale będą gwarantowały pole position i ktoś może zaryzykować taką strategię


avatar
majaf1

13.03.2010 10:35

0

67. Oset72 - Hamilton miał problemy, dlatego przejechał mało kólek i był 12. Sądzę że w qualu będzie na pewno dużo wyżej, ale czy przed kolegą z zespołu - nie jestem pewna


avatar
rafekf1

13.03.2010 10:35

0

Zobaczymy jakie będą czasy w kwalifikacjach. Wtedy się okaże, kto jechał na maksa a kto nie. Zapamiętam 1:55.331 Kubicy i zobaczymy czy poprawi to po Q2.


avatar
pjc

13.03.2010 10:39

0

Chandhoka w tym nieustawionym bolidzie niech lepiej nie wypuszczają. Tak będzie bezpieczniej.


avatar
mobster

13.03.2010 10:39

0

VR zgubiło koło ponieważ element mocujący po prostu nie był dokręcony - użyto mniejszej siły niż przy trzech pozostałych kołach. :-)


avatar
majaf1

13.03.2010 10:41

0

W ostatnich minutach treningu Kubica jechał kilka kółek, więc leciutki nie był, a zrobił swój najlepszy czas. Jest więc jeszcze odrobina do wyciśnięcia ;-) Oby. Martwi mnie za to Witia.. Wymowne były zdjęcia HEI w garażu Merca. Bidny, nawet mi go szkoda..


avatar
mati21447

13.03.2010 10:42

0

kwalifikacje beda bardzo ciekawe


avatar
Markbit

13.03.2010 10:43

0

88. pjc - nie ma obawy - Chandhok na 99% nie wyjedzie :-) ale i tak już osiągnął sukces, bo odpalił mu bolid, bo lepiej być najsłabszym wśród najlepszych, niż... ;-)


avatar
majaf1

13.03.2010 10:43

0

91. oj tak tak :-) I jakoś dzisiaj czas szybciej płynie. ale się cieszę, że to już :)


avatar
wojtekdziekan1

13.03.2010 10:44

0

bullit34 tak to napewno a marmuder co ty mówisz ze lepiej zeby był 11 to obowiazywało w zeszłych sezonach teraz to co ci z tego jak i tak kazdy bedzie fuel a nie !!


avatar
wojtekdziekan1

13.03.2010 10:45

0

a ja nie mam polsatu sport extra i biedny nie ogladam treningow :((


avatar
kempa007

13.03.2010 10:46

0

wstalem dzisiaj lewa noga :-)


avatar
Kryszan009

13.03.2010 10:46

0

No i koniec weekendu Karuna:D


avatar
Oset72

13.03.2010 10:46

0

Maja 86,Ale wczoraj Button tez chyba byl lepszy.Nie jestem pewien,ale chyba tak


avatar
Lipton

13.03.2010 10:47

0

wojtekdziekan1- wszystkie treningi można było obejrzeć poprzez strony internetowe -relacja prosto od polsatu sport. kempa- zły prognostyk na kwalifikacje :D


avatar
majaf1

13.03.2010 10:47

0

96. kempa007 - to dobrze czy źle?;-)


avatar
Markbit

13.03.2010 10:48

0

58. papciar - właśnie chodziło mi o te problemy - patrz NEWS w zakładce Wiadomości - RBR ma z tego powodu trochę problemów technicznych


avatar
bullit34

13.03.2010 10:48

0

78 Skalpel_amg Nie jeździli na oparach z tego względu iz startowali z tą samą ilością paliwa teraz będą zatankowani do startu po korek więc mogą sobie pozwolić na cos takiego w poprzednich sezonach tankowali paliwo na tyle by zdobyć przewagę która po wyjechaniu z pierwszego pit stopu się utrzymała tym razem będzie inaczej, przez co bardziej ciekawie zobaczy się kto potrafi jeździć tak by zużycie opon nie było zbyt wczesne


avatar
kempa007

13.03.2010 10:50

0

100. majaf1 zle pod innym newsem mialem wrzucic ten komentarz :-) wybaczcie mi dzisiaj jakies dziwne bledy :/


avatar
padre

13.03.2010 10:50

0

@93 Pozdrowienia dla wiernej fanki F1!!! Poza tym zobaczyć jak QuickNikt się bardzo smuci to bezcenne tego poranka....


avatar
majaf1

13.03.2010 10:51

0

98. Oset72 - wczoraj Hamilton był 2, a Button 4. Ale oni się tak wymieniają miejscami. Ja też w tym pojedynku kibicuję Buttonowi, ale HAM wydaje się być szybszy. Z kolei podobno Button bardziej dba o opony. Zobaczymy. Na ten pojedynek miedzy innymi ostrzę sobie pazurki ;-)


avatar
jankiel00

13.03.2010 10:52

0

Chandhok nie pojedzie! Niezłą stawkę F1 pan Max nam utworzył :)


avatar
mati21447

13.03.2010 10:52

0

dzisiejsze kwalifikacje będą przelomowe dla f1 w tym sezonie


avatar
misiauek

13.03.2010 10:55

0

ja mam taki wniosek, że Mac jest ok. 0.2 sek szybszy od KUB (pod koniec Button i KUB jechali podobną liczbę kółek, a Q KUB na pewno coś jeszcze urwie) natomiast Ferarri i RBR i MERC (ferarri ponoć wczoraj było troszkę wolniejsze niż KUB) sa na podobnym poziomie co KUB. Może to zbyt optymistyczne przewidywania ale sprawdzimy już wkrótce. Więc P1 HAM P2 BUT P3 KUB P4 ALO P5SCH P6VET P7MAS


avatar
aees

13.03.2010 10:55

0

no no.. pierwsza 8 mozliwa! a myslalem ze bedzie gorzej!!! gdyby nie poslizgi w sektorze drugim to moze byłby przed buttonem!


avatar
Koniarek

13.03.2010 10:55

0

Wybaczcie, że nie pytanie nie pasuje do tematu, ale czy rzeczywiście można typować do 22.00 w sobotę?, bo zawsze było do piątku do 22.00


avatar
majaf1

13.03.2010 10:56

0

104. padre - pozdrawiam serdecznie ;-) Co do Nicka, ja bym naprawdę chciała, żeby on jeździł, a nie siedział w garażu, bo mimo wszystko jest niezłym kierowcą. No i szlenie brakuje mi Kimiego ;-( To dla mnie rasowy kierowca. Mam nadzieję, że w przyszłym sezonie wróci do F1.


avatar
pjc

13.03.2010 10:58

0

@kempa007 ale ważne że wykonałeś już "okrążenie instalacyjne" po serwisie. Teraz do boju:-)


avatar
Markbit

13.03.2010 11:00

0

111. majaf1 - Kimi wróci ponoć do RBR na miejsce Webbera na sezon 2011


avatar
bullit34

13.03.2010 11:00

0

108 misiauek Moim zfaniem P1 Alo P2 Ham P3 Mas P4 Vet P5 Kub P6 But P7Sch


avatar
kempa007

13.03.2010 11:00

0

od tego zaczyna sie moj kazdy dzien ;-)


avatar
ziyon

13.03.2010 11:01

0

Z typowaniem można poczekać na po Q...


avatar
majaf1

13.03.2010 11:06

0

113. Markbit - Oby, oby, też tak słyszałam. Ale to pewnie będzie zależało od tego, czy RBR będzie mocne w tym sezonie. Kimi nie dołączy do zespołu poniżej pierwszej trójki. On to się dopiero się ceni :-)


avatar
feende

13.03.2010 11:08

0

117.majaf1 gdzie bylas przez cale moje zycie..:P kobieta ktora interesuje sie f1-Bezcenne :)


avatar
Markbit

13.03.2010 11:08

0

117. majaf1 - Jak RBR zmieni dostawcę silników będzie wyżej ;-)


avatar
dzdzownica

13.03.2010 11:09

0

@ 111. majaf1, oj brakuje icemana brakuje... Ferrari strasznie namieszało... Ale na pewno wróci :D


avatar
tomas7

13.03.2010 11:09

0

No Panowie dawno mnie tutaj nie było ale w końcu nadszedł ten dzień:D do boju gladiatorzy szos!!!


avatar
freeqstyler

13.03.2010 11:09

0

Od... się od Webbera! Mark się nigdzie nie wybiera :D


avatar
golzib2

13.03.2010 11:09

0

Karun Chandhok nie zdołał wyjechać na tor w żadnej z trzech sesji treningowych i nie został dopuszczony do dzisiejszych kwalifikacji.


avatar
Budyn_F1

13.03.2010 11:12

0

Renault z Mercedesem nabroja w kwalifikacjach.


avatar
tomas7

13.03.2010 11:12

0

obstawiam , że Hamilton w kwalifikacjach będzie w pierwszej 4 Kubica w 6 ojjj będzie ciasno . Jakie wasze typy??


avatar
saint77

13.03.2010 11:12

0

@kempa007: nie wiem czy ktoś wpadł już może na ten pomysł, ale jeśli typować można po kwalifikacjach do 22.00, to może wprowadzisz też dodatkowe typowanie kolejności startowej w Q? To może być ciekawe... opracowało by się jakąś metodę punktacji za trafienie kolejności startowej.


avatar
Smola

13.03.2010 11:13

0

@125 - tajne :D


avatar
Markbit

13.03.2010 11:13

0

122. freeqstyler - ale kontrakt mu się chyba kończy, a wtedy potrzeba chęci z obu stron ;-)


avatar
ziyon

13.03.2010 11:14

0

tomas7 Panie też "u nas " bywają ];-)


avatar
przemek2337

13.03.2010 11:15

0

Usunięty


avatar
aees

13.03.2010 11:16

0

mam pytanko- na jaki okres KUB ma kontrakt z Renią?


avatar
tomas7

13.03.2010 11:16

0

ziyon - Ahhhh to przepraszam i Pozdrawiam miłe Panie równie serdecznie :D


avatar
majaf1

13.03.2010 11:16

0

118. feende - nas tu kobitek jest więcej ;-) pozdrawiam Marti, elin i inne miłe koleżanki ;-) 119. Markbit - mi się wydaje, że nie tu pies pogrzebany. oni maja szereg różnych problemów z samochodem. coś z konstrukcją, ale silnik nie jest taki zły. w Reni tak się nie psuje, a nie posądzam Renault o sabotaż względem RBR ;-) 120. dzdzownica - trzymam się tej myśli ;-) On jest za dobry, żeby już się żegnać z F1


avatar
czarnyyy30

13.03.2010 11:17

0

Ci co typuja wyniki kwalifikacji chyba zapomnieli o Rosbergu w pierwszej 8 , ale mysle ze Kubica tez w niej sie znajdzie


avatar
Markbit

13.03.2010 11:18

0

131. aees - chyba 2 lata z możliwością zerwania po roku


avatar
padre

13.03.2010 11:18

0

Co by dużo nie gadać,chciałbym aby Ferdynand zdobył w tym sezonie swój 3 tytuł!!! No i bardzo ciekawi prawdziwa forma Force India,to chyba jedna z największych zagadek tego sezonu???


avatar
skidmarks

13.03.2010 11:19

0

zaczyna się...


avatar
tomas7

13.03.2010 11:19

0

do diabła z Rosbergiem nie lubię tego ulizanego bufona i nie będzie go w pierwszej 8 Q tak wróżę :D


avatar
majaf1

13.03.2010 11:20

0

131. aees - podobno może odejśc już w przyszłym sezonie jeśli Renia nie będzie w pierwszej trójce.


avatar
Markbit

13.03.2010 11:20

0

133. majaf1 - ale sam szef RBR Christian Horner uważa, że : "Jest problem z silnikami i szkoda byłoby, gdyby w trakcie zamrożenia rozwoju jednostek napędowych ich osiągi wpływałyby na mistrzostwa. Renault musi szybko znaleźć rozwiązanie."


avatar
misiauek

13.03.2010 11:21

0

@126 przyłączam się. Przepraszam jesli to durne pytanie, ale postanowiłem się bawić w typowanie dopiero od tego sezonu, a jak widzę punkty się sumują....czy jest tez jakaś klasyfikacja typowania za dany sezon?


avatar
czarnyyy30

13.03.2010 11:24

0

rosberga tez nie lubie ale byc moze ze wykreci dobry czas . A co do Ferdka to tez zycze mu mistrza , no chyba ze reno cos wywinie milego :D


avatar
majaf1

13.03.2010 11:24

0

140. Markbit - to fakt, osiągi mają gorsze niż Merc i Ferrari, ale jest światełko w tunelu. Może dostaną zgodę od FIA na retusz. Zobaczymy.


avatar
bullit34

13.03.2010 11:25

0

131 majaf1 Zgadza się niby ma zapis w kontrakcie ze jeśli nie dostanie konkurencyjnego bolidu może odejść po tym sezonie


avatar
rs2009

13.03.2010 11:26

0

poczekajmy na Q mysle ze bedie OK. he


avatar
yaneq

13.03.2010 11:28

0

wrrr mam nerwy już...


avatar
padre

13.03.2010 11:31

0

Dla tych co nie mogą wytrzymać polecam muzykę Chopina!!! Świetnie się słucha przed czymś tak emocjonującym;)))


avatar
yaneq

13.03.2010 11:33

0

ja tam odstresowuje się słuchaniem zientarskiego w studiu polsatu. zabija facet jak zwykle hehe


avatar
czarnyyy30

13.03.2010 11:36

0

a ja w tym roku nie mam polsatu sport extra :(


avatar
padre

13.03.2010 11:36

0

@ 148. lepiej nie mogłeś wybrać,komenty Włodzimierza to już swoista legenda... No i nieśmiertelne "będzie się działo"


avatar
majaf1

13.03.2010 11:37

0

148. yaneq - he he he, jakiś on dziś niewyspany ;-) język mu się plącze


avatar
Markbit

13.03.2010 11:37

0

Dlaczego nie przechodzą niektóre komentarze? Proszę o info?


avatar
yaneq

13.03.2010 11:37

0

mota się strasznie. mówił coś o silnikach i nic z tego nie zrozumiałem


avatar
yaneq

13.03.2010 11:38

0

"jest jakaś taktyka na ten ten"


avatar
yaneq

13.03.2010 11:39

0

"wasz faworyt yyy na dzisiejszy yyy na kwalifikacje"


avatar
majaf1

13.03.2010 11:42

0

nieobecny jakiś, nieskoncentrowany, może myślami jest gdzieś indziej, a nie w Bahrainie. Albo zbiera sily na otwart Polsat


avatar
golzib2

13.03.2010 11:44

0

a może ktoś z Was jest lepszy do komentowania? proponuję wysłać CV do Polsatu


avatar
majaf1

13.03.2010 11:45

0

i tak się za nim stęskniłam ;-))


avatar
golzib2

13.03.2010 11:45

0

Posłuchajcie komentatorów piłki nożnej, to wtedy Docenicie Zientarskiego :)


avatar
majaf1

13.03.2010 11:46

0

157. golzib2 - wyluzuj ;-) ja bardzo lubię Zientarskiego i jego komenty ;-) ale każdy ma lepsze i gorsze dni


avatar
Jamer

13.03.2010 11:46

0

RTL to jest stacja już od 2-3 godzin nadają reportaże cały czas F1 leci .... a u nas.......... zasrany polsat...... same kwalifikacje jakiś marny trening i Pan Borowczyk i jego komentarze typu - Prooooooooszęęę Państwa , wspaniałe wejście w zakręt Roberta Kubicy..... albo - tu wyścig, emocje na maksa człowiek zastanawia sie jak Robercik wypada na poszczególnych kółkach, a Borowczyk ni z gruchy ni z pietruchy - Cuuuuuuudowna pogoda na torzeeee łłaaaaaa:):):);) po prostu każdy z nas mógłby tak samo komentować wyścig jak on .... zero konkretów tylko komentuje to co wszyscy widzimy.... już ten drugi komentator wrzuca informacje techniczne z toru....


avatar
golzib2

13.03.2010 11:48

0

maja, chyba mnie źle Zrozumiałaś, bo ja bronię Zientarskiego :)


avatar
padre

13.03.2010 11:49

0

Ja nie krytykuję Zientarskiego absolutnie,po prostu ma specyficzny sposób komentowania i podgrzewania "bębenka"....Za 12 minut zaczynamy Proszę Państwa!!! A co do Borowczyka to bardzo lubię jego sposób komentowania,żałuję tylko że Mikołaj nie wrócił!!!


avatar
golzib2

13.03.2010 11:50

0

Mikołaj chyba pojechał do Bahrajnu z inną ekipą ( mogę się mylić )


avatar
rejs

13.03.2010 11:51

0

Zaczęło sięęęęęęęęęę! Mam nadzieje, że Renault bedzie dobre.


avatar
pjc

13.03.2010 11:51

0

Moim zdaniem nowe zespoły w tej chili kładą nacisk na dobre przygotowanie tylko jednego samochodu. A na podstawie danych zgromadzonych przez jednego kierowcę starają się ustawić drugi samochód. I nie zddziwię się także jeżeli po pierwszym lub drugim okrążeniu będziemy oglądać pojedyncze bolidy "nowych. Wyjątkiem może być Lotus ale nie musi.


avatar
Jamer

13.03.2010 11:51

0

padre Zientarski to ikona i koniec :):):) Wkurza mnie Borowczyk i z tego miejsca moi drodzy obiecuję wklejać jego wszystkie durne komentarze z wyścigu:):)): Ps. i wcale mu nie zazdroszczę że jeździ sobie po całym świecie heheheh :):):)


avatar
pjc

13.03.2010 11:51

0

Chodzi mi oczywiście o sytuację w jutrzejszym wyścigu.


avatar
krisfan36

13.03.2010 11:52

0

coś przeczuwam że jest nie tak z reno-.przeważnie prężą siły pod koniec 3 sesji a tu cieniutko ponad 1s. straty do pierwszego -obym się mylił ,czekamy za chwilę wszyscy wyłożą karty na stół


avatar
Grzegorzu

13.03.2010 11:52

0

ja ZIENTARSKIEGO bardzo lubię natomiast głos Borowczyka wgryza mi się w ucho, żona wychodzi z pokoju bo tez nie daje rade jego słuchać


avatar
majaf1

13.03.2010 11:53

0

162. golzib2 - dobrze Cię zrozumiałam ;-) chyba nikt tu nie krytykuje Zientarskiego. Pan Włodek jest po prostu specyficzny i trochę sobie z tego żartujemy ;-)


avatar
east

13.03.2010 11:56

0

live timing - na f1.com mi przestało śmigać - pomocy


avatar
marcin 1978

13.03.2010 11:56

0

Zientarski jest w sumie oki ale w sumie mógłby znać wyniki Roberta z treningów a nie zgadywać!!!jest prowadzącym program powinien błyszczeć wiedzą!!!


avatar
yaneq

13.03.2010 11:57

0

dobra! teraz na poważnie panie i panowie. dobre się skończyło. zobaczymy tempo kwalifikacyjne, reszta jutro. trzymam kciuki za wszystko co polskie i brazylijskie!


avatar
macwrc

13.03.2010 11:58

0

Ja też lubie naszych komentatorów. Zwłaszcza A Borowczyka przede wszystkim ze od kąd pamiętam komentuje relacje z rajdów co mu bardzo dobrze wychodzi


avatar
RoninRonin

13.03.2010 11:58

0

Borowczyk jest dobry w komentowaniu rajdów bo na tym się zna. Z braku Sokoła został nieśmiertelny opowiadacz legend, Zientarski senior. Ale on już mówi to samo od wielu lat ... od dawna się znudził.


avatar
ris

13.03.2010 11:59

0

Panie i Panowie ! ZACZYNAMY


avatar
michal_sc1

13.03.2010 12:06

0

Nie wiecie może co się dzieje z live timing na f1.com???


avatar
golzib2

13.03.2010 12:08

0

jakoś ferarka w barwach biało czerwonych dziwnie wygląda


avatar
yaneq

13.03.2010 12:10

0

jak do teraz niezbyt optymistycznie!


avatar
golzib2

13.03.2010 12:13

0

a na co Liczyłeś?


avatar
majaf1

13.03.2010 12:13

0

Pietrow blisko Kubicy


avatar
golzib2

13.03.2010 12:13

0

ale, spoko, spoko


avatar
yaneq

13.03.2010 12:19

0

kurrr petrow bedzie wyzej od kub w q1 ktos go pewnie przyblokowal.


avatar
yaneq

13.03.2010 12:19

0

zaczyna sie pochowo... caly czas jakies ekscesy. ech!


avatar
yaneq

13.03.2010 12:20

0

no pierwszy sektor next lap kubica dobrze, DRUGI...


avatar
yaneq

13.03.2010 12:21

0

ufff... no! juz lepiej!


avatar
majaf1

13.03.2010 12:21

0

uff


avatar
golzib2

13.03.2010 12:22

0

:)


avatar
yaneq

13.03.2010 12:23

0

no zgodnie z oczekiwaniami...


avatar
skalsky

13.03.2010 12:23

0

szansa na q3 jest


avatar
rogas144

13.03.2010 12:23

0

zauważyliście ze tylko Robert jechał z twardą mieszanką? wszyscy jechali na miękkiej więc czasy w Q2 będą o wiele lepsze !!!!!!


avatar
vts

13.03.2010 12:24

0

Kubica swój najlepszy czas uzyskał na twardych oponach!


avatar
yaneq

13.03.2010 12:24

0

ostatni przejazd na twardej? powaznie? nie zwrocilem uwagi.


avatar
riqoor

13.03.2010 12:24

0

Otóż to. Robert na twardych oponach a czas bardzo dobry. Cieszy także postawa Petrova. Oby do Q3.


avatar
rogas144

13.03.2010 12:24

0

no jechał na twardej specjalnie patrzyłem


avatar
Jacu

13.03.2010 12:24

0

Robert przed szumacherm :) - oby tak juz zostalo ;)


avatar
vts

13.03.2010 12:25

0

192. rogas144 hehe stawiam piwo - byłeś pierwszy ;)


avatar
Blaz

13.03.2010 12:25

0

Robert na poziomie Mercedesa i McLarena nono. Ferrari i Redbull troszkę z przodu


avatar
rogas144

13.03.2010 12:25

0

198.vts hah o 1 minutę ;))


avatar
rogas144

13.03.2010 12:26

0

198.vts hah w F1 to przepaść chłopie ;d


avatar
majaf1

13.03.2010 12:26

0

ładnie chłopaki ;-) ale Sutil jak wysoko. nieźle FI


avatar
brusss_2008

13.03.2010 12:27

0

teraz bedzie troche luzu na torze nowe ekipy korkowały


avatar
golzib2

13.03.2010 12:36

0

Q3 będzie ciekawe


avatar
majaf1

13.03.2010 12:37

0

jakie opony założą na Q3 - ależ jestem ciekawa!


avatar
golzib2

13.03.2010 12:39

0

twarde


avatar
yaneq

13.03.2010 12:40

0

kocham kolor żółty. nie ma problemu z identyfikacją!


avatar
majaf1

13.03.2010 12:40

0

pyanie czy wszyscy


avatar
golzib2

13.03.2010 12:41

0

dla MC będzie sukces w pierwszej 10 :)


avatar
Markbit

13.03.2010 12:44

0

Kubica 7 - jest OK


avatar
majaf1

13.03.2010 12:45

0

bravo Robert! potwierdza swoją klasę


avatar
yaneq

13.03.2010 12:45

0

ok, mogło być nawet lepiej. kluczowe będzie Q3 i twarde opony, ciekawe czy ktoś zaryzykuje ma miękkich? to było by samobójstwo, ale...


avatar
Markbit

13.03.2010 12:46

0

Jak na razie wszystko wg przewidywań - 4 liderujące teamy + Sutil + Kubica - tak moim zdanie może wyglądać cały sezon


avatar
riqoor

13.03.2010 12:46

0

No i Petrov się zgasił ;/ Szkoda. Najważniejsze, że Kubica jest w Q3 i tu pojawia się pytanie...jechał na twardej czy miękkiej mieszance na najszybszym kółku w Q2?


avatar
golzib2

13.03.2010 12:47

0

nie jaest źle, ale tek myślałem


avatar
riqoor

13.03.2010 12:48

0

Najlepsi komentatorzy xD Półtora minuty się podniecali "rewelacyjnym" czasem Buttona nie zauważając, że jego czas jest podawany w odniesieniu do miejsca 10 a nie 1 ;]


avatar
golzib2

13.03.2010 12:49

0

maja - brawo!


avatar
Markbit

13.03.2010 12:50

0

Vettel ustawił poprzeczkę bardzo wysoko - chyba nikt już nie pobije tego czasu 1:53.883


avatar
yaneq

13.03.2010 12:50

0

no fakt. nie patrza wcale na live timing a to podstawa. ja wiem ze ktos wyjechal a oni o tym po 10 sekundach mowia. ech. w lt brakuje mi setnego miejsca po przecinku!!!


avatar
czwagier

13.03.2010 12:50

0

216. no nie zle na krecali banie


avatar
riqoor

13.03.2010 12:51

0

No to teraz wyjeżdżać bo mnie szlag trafi jak będą czekać na ostatnią chwilę.


avatar
yaneq

13.03.2010 12:51

0

alonso wali na miękkiej mieszance!


avatar
Markbit

13.03.2010 12:51

0

jednak Ferrari na miękkich


avatar
riqoor

13.03.2010 12:54

0

Według mnie to już jest sukces Roberta. Najbardziej bałem się o kwalifikacje, bo on sam mówił, że na pełnym baku Renault jest bardzo konkurencyjne. Na oparach jak widać także nie jest źle, więc wypada liczyć jutro na jakieś punkty.


avatar
golzib2

13.03.2010 12:55

0

Hamilton na miękkich jedzie słąbo


avatar
Markbit

13.03.2010 12:55

0

Będą jeździć na miękkiej mieszance, aż do osuszenia zbiornika paliwa, a potem twarda mieszanka i jedno szybkie okrążenie


avatar
golzib2

13.03.2010 12:56

0

już się zmieni z oponami


avatar
yaneq

13.03.2010 12:57

0

jednak miękkie wszyscy mają!


avatar
riqoor

13.03.2010 12:57

0

No i Kubica na jedno okrążenie... ;/


avatar
Markbit

13.03.2010 13:00

0

Kubica będzie 9 lub 10


avatar
Markbit

13.03.2010 13:01

0

9


avatar
yaneq

13.03.2010 13:02

0

kub zjebał 2 sektor, tyle. no cóż. najważniejsze, że to nieparzyste pole.


avatar
mkl09

13.03.2010 13:04

0

Ktoś z dziesiątki zakończył Q3 na miękkich?


avatar
riqoor

13.03.2010 13:04

0

No właśnie. Na czym Kubica jechał?


avatar
Markbit

13.03.2010 13:05

0

Można to było trochę lepiej rozegrać z tymi oponami w końcówce, choć po czasie Sutila widać że popełnił błąd, był przyblokowany lub ma inną strategię z oponami, bo powinien być przed Robertem - ma trochę lepiej ustawiony bolid


avatar
Markbit

13.03.2010 13:07

0

Robert traci do podium ok. 1,2 s - do Vettela 1,7 s - to już przepaść


avatar
vts

13.03.2010 13:08

0

Czas Kubicy w Q3 podobny jak podczas Q1... czyżby twarde opony...? Widział ktoś?


avatar
Markbit

13.03.2010 13:08

0

Cała dziesiątka była chyba na miękkich


avatar
majaf1

13.03.2010 13:08

0

Ja się i tak cieszę z tej 9. Jeśli ciąg dalszy moich przewidywań się sprawdzi, Robert będzie jutro 5 ;-) Tego się trzymam


avatar
ris

13.03.2010 13:09

0

No i po bólu. RBR, SF i reszta to tyle jeśli chodzi o kwalifikacje. Jutro wyścig zweryfikuje wszystkie oczekiwania, bo kwalifikacje to nie wszystko. Tempo wyścigowe będzie miało kolosalne znaczenie ( zużycie opon iilość paliwa.) Kto odrobił właściwie lekcję dowiemy sie jutro ;-)


avatar
Markbit

13.03.2010 13:10

0

będą 2 pit-stopy czołówki czyli miękkie-twarde-miękkie


avatar
vts

13.03.2010 13:11

0

238. Markbit Pytam, bo wg mnie nie było w Q3 ani jednego zbliżenia na Renault, a na komentatorów nie liczę...


avatar
Markbit

13.03.2010 13:12

0

teraz czekam na przeprosiny - ktoś tu zarzucił mi że nie jest możliwe by jeździli Q3 na miękkich i tak rozpoczynali wyścig :-)


avatar
bullit34

13.03.2010 13:13

0

236 Markbit Okaże się jutro czy to przepaść do pełni sukcesu potrzebny jest wygrany wyścig a nie wielu potrafi zachować zimną krew na starcie tak jak Robert i trzeba dodać, że potrafi on równo jechać cały wyścig. Mnie i tak cieszy to że Robert jest 9 choc w tym wypadku może byłoby lepsze miejsce 11 miałby nowy komplet opon. Trzymam kciuki za Roberta będzie lepiej niz niektórzy sądzili


avatar
Markbit

13.03.2010 13:13

0

na live timing napisali, że raczej wszyscy na miękkich


avatar
Vipper_GP

13.03.2010 13:13

0

Porównująć czasy roberta w Q2 i Q3 jest prawie sekunda różnicy...teoretycznie w Q3 na pustym baku powinien miec lepszy czas niż w Q2 ...a jest odwrotnie...to by wskazywało na twarde opony...ale mogę sie mylić.


avatar
bullit34

13.03.2010 13:17

0

Jeśli faktycznie miał twardą mieszankę to jest całkiem nieźle bo większość wyjechała na miękkich ma więc szanse odrobić straty poprzez późniejszy zjazd do pit line


avatar
Markbit

13.03.2010 13:17

0

@ freeqstyler / yaneq - do Was apeluje ;-)


avatar
ris

13.03.2010 13:30

0

Jest jeden myk jeśli ktoś Q3 jechał na twardych to będzie miał znacznie bardziej konfortową sytuację. RBR i SF poszły na miekkich więc po niewielu okrażeniach będa musieli się zgłosić po zmiane opon, przy takiej małej ilości okrążeń oraz obciążeniu paliwem dużo nie nadrobią, więc jest szansa , ze dostaną sie wo okolice debiutantów :_)))))


avatar
majaf1

13.03.2010 13:37

0

no i jak tu teraz wytrzymać do jutra?!


avatar
mati21447

13.03.2010 13:38

0

alosnso za pewne moze cos osiagnąć ale nie bedzie mu latwo


avatar
mati21447

13.03.2010 13:39

0

schumi mistrz


avatar
Vipper_GP

13.03.2010 13:58

0

Mati - to ty ten nowoprzybyły z onetowskich światowych portali ??, to Ty z nieograniczona wiedzą o cyrku F1 ?? Jak masz cos napisać to przynajmniej ułóż jakieś porządne zdanie, bo aż sie czytać nie da tych dzieciecych wypocin. Myślałem że już cie zbanowali ale widocznie sie jakoś prześlizgnąłeś:) Pozdrawiam neoplus ;]


avatar
Lewy_89

31.01.2011 11:59

0

Przednie skrzydło bardzo podobne do tego z Merca. Bolid wydaje się dużo bardziej dopracowany od tego z poprzedniego roku. Jak będzie, zobaczymy jak się zaczną ścigać. ;)


avatar
kedar9315

31.01.2011 15:02

0

a jednak zielono-żółte barwy ;)


avatar
monia7272

31.01.2011 15:12

0

Fajnyyy ;D


avatar
Nadia

31.01.2011 15:33

0

Ouu, ale bombowa zieleń :> Podoba mi się. Sprawia wrażenie, że będzie ogień, no ale jak będzie tak "szybki" jak rok temu, to ostanie co najwyżej na iskierce, heh.


avatar
Kojag

31.01.2011 16:02

0

@Lewy_89 Stary bolid był podobno montowany z gotowych części jakie udało im się zakupić przed sezonem... Podobno - ile w tym prawdy, nie wiem...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu